ارتباطاتکنگره جهانی موبایلکنگره جهانی موبایل 2024

اینتل در کنگره جهانی موبایل 2024

اینتل در کنگره جهانی موبایل 2024 توسعه رهبری خود در vRAN را بیش از پیش به رخ بازیگران زیست‌بوم ارتباطات دنیا می‌کشد. نزدیک به 13 سال است که اینتل و شرکای آن در مأموریت مجازی‌سازی شبکه‌های ارتباطی در دنیا فعال هستند. آنها در این مسیر راهبرد مشخصی دارند.

راهبرد اینتل در زیست‌بوم ارتباطات

راهبرد اینتل در زیست‌بوم ارتباطات دنیا، انتقال از سخت‌افزارهای با عملکرد ثابت به پلتفرم‌های نرم‌افزاری می‌باشد. این راهبرد پیچیدگی‌ها و هزینه را کاهش می‌دهد. اینتل با فناوری‌های خود، این اطمینان را به شرکت‌های مخابراتی می‌دهد که بتوانند از راه‌حل‌های پیشرفته مانند هوش مصنوعی برای مدرن‌سازی و کسب درآمد شبکه استفاده کنند. رویکرد عملی و ثابت اینتل به شرکت‌های مخابراتی این امکان را می‌دهد تا با تقاضاهای در حال تغییر با کمترین ریسک و بیشترین بازگشت سرمایه سازگار شوند.

اینتل در کنگره جهانی موبایل 2024

اینتل در راستای گسترش رهبری خود در vRAN اعلام کرد پردازنده Xeon Granite Rapids-D، برای vRAN را توسعه داده است. سامسونگ در مرکز Suwon درحال تحقیق و توسعه روی آن است. همچنین اریکسون در آزمایشگاه مشترک کالیفرنیا با اینتل درحال همکاری است. اینتل همچنین با Dell Technologies، HPE، Lenovo، Mavenir، Red Hat، Wind River و غیره همکاری می‌کند.

نرم‌افزار مدیریت برای 5G Core

اپراتورها و شرکای این زیست‌بوم (از جمله BT Group، Dell Technologies، Ericsson، HPE، KDDI، Lenovo، و SK Telecom) نیز به آن علاقه نشان داده‌اند. Intel®️ Infrastructure Power نرم افزار مدیریت برای 5G Core است. این نرم‌افزار با Casa Systems، NEC، Nokia و Samsung جهت ارائه در سال 2024 برنامه‌ریزی شده است.
همچنین اینتل پلتفرم Edge خود را در یک اکوسیستم فراگیر و با جلب همکاری رهبران صنعت در کنگره جهانی موبایل 2024 رونمایی کرد. همکاران اینتل، AWS، Capgemini، Lenovo، L&T Technology Services ، SAP، Red Hat،Vericast، Verizon Business و Wipro بودند. اینتل محصولات و راه‌حل‌های خود را برای شرکا و مشتریان خود در زیست‌بومی گسترده از فناوری‌های نوظهور هوش مصنوعی و اتوماسیون داخلی را ارئه می‌دهد. این راه‌حل‌ها هزینه کل مالکیت (TCO) را کاهش و بهره‌وری عملیاتی، و نوآوری را برای آنان بهینه می‌سازد.

امتیاز کاربران: 5 ( 1 رای)

سردبیر

سردبیر رصدخانه فناوری‌های نوظهور هستم. مشتاق مطالعه و انتشار دانش و تجربیات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا